sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Pikkujoulu kynnet.

Meillä oli työpaikan pikkujoulut tässä pari viikkoa sitten. Tein siis pikku jouluihin sopivat kynnet. NOT! :D Joulukynnet ei tänä vuonna lämmitä mua ollenkaan. En halua ollenkaan mitään lumihiutaleita tai joulupukkeja kynsilleni. Ei siis siinä, katselen mielelläni mitä te muut saatte niillä aikaan, mutta mä en tahdo :D Haluan pinkkiä ja pääkalloa. Niinpä siis niitä ;)

Nimettömän kallon silmään laitoin vaaleanpunaisen timanginkin! Toisessakin kädessä oli keskisormessa kallolla timattisilmä, mutta jossain kohtaa iltaa se oli lentänyt pois vieden lakan sen alta mukaansa. Se oli aika siistin näköinen muuten niinkin! :D Timantti oli vielä ollut vähän isompi kuin se silmä, joten oli tietysti vienyt vähän silmää isomman osan mukaansa. Mulle tuli mieleen joku hullu tiedemies-kallo 8) Harmi, etten ehtinyt ottamaan siitä kuvaa ennenkun koko lakkaus lohkesi kuvauskelvottomasti :(




 Ja tähän samaan syssyyn voisinkin esitellä mun Oriflame tilaukseni :)






Olin vähän tylsä ja tilasin itse vain tuon IIIISON suihkusaippuan, jonka tuoksu oli vesimeloni. Muut tuotteet sain ensimmäisestä tilauksesta tilaajalahjana. Uusimmassa esiteessä oli kyllä niin paljon kaikkea kivaa, että taida jäädä tilaus vain yhteen suihkugeeliin... :D



Mukana tuli myös aivan hillitön kasa kaikkia näytteitä! Olin ihan fiiliksissäni kun kaivelin, että mitä kaikkea sieltä löytyykään! :D

12 kommenttia:

  1. apua mikä määrä näytteitä! mäki haluun :D
    söpöt kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäkin olin ihan onneissani ku pyörin niiden keskellä :'D Eikös ollekkin, kiitos ^^

      Poista
  2. Nätit ja niin sunlaiset kynnet! :)

    Ja aah, mä niin muistan kans sen fiiliksen, kun avaa ekan paketin ja sieltä kuoriutuu noita näytteitä! :D Samoin se muuten on täälläkin menny, eka oma tilaus oli hyvinhyvin pieni, mutta siitä ne on mystisesti vaan kasvanu ja kasvanu.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, hihi :)

      Se oli kyllä aika kiva fiilis! :D Nyt oon kokeillut jo paria tuoksunäytettä :) Ai onko niillä semmoinen taipumus, että rupee kasvamaan... Apua! :D

      Poista
  3. Onpas siinä namuja! Tuo kuoriva vadelma-suihkugeeli on mun lemppariani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Se oli aika kiva, kun kokeilin sitä :)

      Poista
  4. gorgeous nails, I love the skulls :)
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...