sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Tammikuun Livbox, eli vuoden eka!

Heissans vuoden 2015 merkeissä vaan taas kaikille! :) Toivottavasti kaikilla oli lahja- ja piparirikas joulu. Vuoden ensimmäinen Livbox tipahti postilaatikkoon perjantaina, mutta posti tuli niin myöhään, että sain oman laatikkoni vasta iltavuoron jälkeen. Olin vähän väsy jo töistä tullessa, joten jätin suosiolla kuvailun tällein sunnuntaille.

Tiikeriankan uudenvuoden tinat.

Vuoden ensimmäisestä boxista melkein odotin jotain laihdutuspillereitä ja selluliittigeeliä, koska kaikkihan aina lupaa laihtua ensivuoden aikana. (Allekirjoittanut mukaan lukien...) Mutta olin väärässä. Tässä kuussa oltiinkin melko auttomia, hajuttomia ja värittömiä! Eli allergiaystävällisiä tuotteita oli jopa 3 kappaletta. Itse en oikein millekkään kosmetiikalle ole herkkä, joten tuoksuttomuus on vähän tylsää mulle.



Mä olen itseasiassa jo hyvän tovin venyttänyt uuden suihkuttettavan ja hiuksiin jätettävän hoitoaineen ostamista. Jostain syystä en vaan jaksanut mennä kauppaan ja valita uutta :D Käyttelin siis varmaan toista kuukautta pois näytteitä ja pumppupullossa olevia jätettiviä hoitsikoita. Onneksi Livbox teki (taas) valinnan puolestani ja kiikutti ihan kotiin asti mulle uuden. Tulee siis käyttöön ja kokemusta tästä aineesta ei vielä ole.




Joo-o, kuulostaa hyvältä! Kokeilen kyllä tätäkin ihan mielelläni. Oma ihoni on aika punoitukseen taipuvainen, joten odotan jännityksellä tekeekö tämä sille mitään ;)



Boxia availlessa pyörittelin tätä pitkään kädessä ja yritin ymmärtää, että mitä ihmettä tämä on :D Ei vissiin ihan järki juossut enää puolen yön aikaan töiden jälkeen. Onneksi Livboxin kortti selitti asian hyvin ;) Kaippa tälle jotain käyttöä keksii, vaikka oma ihoni ei mitenkään erityisen herkkä tai atoppiseen taipuva olekaan.





Hei jee, tää on kiva! Hinta on täysikokoisella tuotteella mun mielestä melko suolainen, joten tän näytteen pitää kyllä melko killeri, että kävisin shoppailemassa normikokoisena. Mutta saa nähdä, ehkä tämä vielä yllättää mut ja on ihan HG-tuote, ja mun on pakko juosta Sokkarille ostamaan omani ;)



Hmmm, jaa... Tätä en varmaan tule avamaan edes, taidan pistää suoraan eteenpäin. Jospa tämä vaikka jossain kohtaa eksyy arvonta voitoksi...? ;)

Mitä tykkäsitten tän kuun boxista? :)

Pahoittelen muuten kovasti etten ole ehtinyt kommentoimaan, tai edes kovin paljon lukemaan, teidän muiden blogeja! Tuntuu, että oon kokoajan ollut tekemässä ties mitä ja aika loppuu armottomasti vuorokausista kesken. Jos ei tarvitse olla menossa jossain ihan muualla, niin sitten rupean leipomaan sämpylöitä tai jotain. Hääjuttujakin olen kovasti tässä viimeaikoina katsellut... Yritän kuitenkin parantaa taas tapani ja olla kaikin puolin taas parempi bloggaaja! :)

Toivottavasti kaikkien vuoden vaihde meni mukavasti ja vältyitte haavereilta. Teittekö te uudenvuoden lupauksia? Itse lupasin, että olen ensi jouluun mennessä 5kg kevyempi, näin perinteisesti :D Onneksi uimahallin pitäisi remontista valmistua tässä alkuvuodesta, niin pääsen taas polkuttelemaan. Pitenee shoppailla vaan uusi vedenkestävä MP3-soitin... Edellisen kun äiti taisi omia.

6 kommenttia:

  1. Must toi boxi oli vähän tylsähkö, väreiltään ja tuotteiltaan :D kyl noita tulee käytettyä, mutta äääh :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuten sanoin, mauton, väritöntä ja tuoksutonta. Eli vähän tylsää kyllä :P Kyllä ne käyttöön joo tulee, mutta...

      Poista
  2. Nyt näen ekaa kertaa ja toi BB voide ainoa, mikä oikeasti kiinnostas. Onneksi ei tule mulle livboxia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivotaan sitten että se vielä jotain kautta sulle päätyy.. ;) Jos vaikka tulevaisuudessa arpaonni suosisi!

      Poista
  3. Nice post!
    Your blog is great! I followed you on gfc
    Hope that you can visit our blog :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...